با کوج آرایشگری زیبا بمانید

  • 2 سال پیش
  • کوچینگ سلامتی
  • 5 دیدگاه
  • 378
با کوج آرایشگری زیبا بمانید

کوچ آرایشگری: راهنمای جامع

کوچ آرایشگری شخصی است که در مورد هر کیفیتی که فقط هنگام تأمل در آن احساس شادی خاصی را ایجاد می‌کند، اعم از بصری، معنوی، فکری یا فیزیکی فعالیت می‌نماید.

بنابراین هرگز نمی‌توانیم بگوییم که آرایشگری فقط می‌تواند به شیوه‌ای سخت‌گیرانه به دست آید.

همچنین نمی‌توان گفت که یک زن زیبا نیست فقط به این دلیل که استانداردهای فیزیکی خاصی را که در آن زمان مد هستند رعایت نمی‌کند.

علاوه بر آن "کوچینگ" رویه و کار ثابتی است که در آن فرد در موضوعی برای پیشرفت خود آموزش می‌بیند، با هدف رشد که باعث می‌شود در چیزی که واقعاً می‌خواهیم شرکت کنیم.

یک کوچ آرایشگری باید دارای چه ویژگی‌ها و مشخصاتی باشد؟

نکته ضروری که باید بدانید این است که کوچ آرایشگری فقط این نیست که بداند در پائیز امسال چه مدل مویی ‌ترند شده و همین نکته باعث شود درآمد زیادی کسب کند، بلکه بیشتر از این هاست.

این یک آموزش است که یادگیری آن نیز در دسترس می‌باشد. زیرا تعداد زیادی کوچ آرایشگری وجود دارند که دانش مشاوره خود را در دوره‌ها یا سایر ارجاعات منتقل می‌کنند.

اگر می‌خواهید کوچ آرایشگری شوید، به یاد داشته باشید که در هر دوره یا تحصیل در کوتاه مدت و میانه مدت باید مطمئن شوید که گواهی‌نامه دریافت خواهید کرد.

زیرا در غیر این صورت، می‌توانم با اطمینان به شما قول دهم که مشتری شما یا هرکسی را در واقعیت مطمئن می‌کنید که یک کوچ آرایشگری جعلی و دروغین هستید.

برای کسب بسیاری از مشاغل تنها گفتن اینکه کوچ آرایشگری هستید کافی نیست و استخدام نخواهید شد، بلکه برای مطالعات و راهنمایی‌هایی که انجام داده‌اید استخدام می‌شوید.

در این مقاله سعی کرده‌ایم ویژگی‌هایی که یک کوچ آرایشگری باید داشته باشد را معرفی نماییم. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • متخصص در مسائل آرایش
  • صاحب دانش برای تشخیص هر نوع پوست، مو و چهره در هر فرد

اگر می‌خواهید در این شغل شروع به کار کنید، دانستن در مورد آرایشگری و یا متخصص آرایشگری بودن بسیار مورد نیاز است. بخش فیزیکی و روحی نیز در این زمینه شغلی وجود دارد.

یک کوچ آرایشگری باید در مورد تغذیه نیز بداند، تشخیص دهد که بهترین رژیم غذایی روزانه برای هر فرد چیست، همچنین برنامه‌های تمرینی در مورد آنچه مشتری می‌خواهد به دست آورد را نیز باید بداند.

باید ویژگی دیگری نیز داشته باشید. باید به موقعیت‌هایی که بر مشتری، درک و رهبری خوب شما تأثیر می‌گذارد، حساسیت داشته باشید.

دانستن نحوه گوش دادن نگرشی است که هر مربی در هر زمینه‌ای باید بداند چگونه آن را انجام دهد.

اما حتی اگر آن حوزه عاطفی و معنوی باشد، او باید بداند که نیاز است فردی باشد که سخن خود را به گوش دیگران برساند و بداند چگونه تشویق کند و به خوبی راهنمایی کند.

کوچ آرایشگری: مزایای راهنمایی حرفه‌ای

کوچ آرایشگری متخصص آموزش دیده‌ای است که می‌تواند راهنمایی‌های حرفه‌ای در مورد اینکه چگونه بهترین ظاهر خود را داشته باشید، به شما ارائه دهد.

آن‌ها همچنین می‌توانند راه‌ها و اسرار و مهارت‌هایی را که در طول سال‌ها به دست آورده‌اند را به شما نشان دهند.

شما می‌توانید از دانش آنها استفاده کنید و از مزایای آن برای ارتقاء مهارت‌های آرایشگری خود بهره مند شوید. یاد بگیرید که چگونه مانند یک آرایشگر آرایش کنید.

آرایشگران این کار را آسان انجام می‌دهند، اما وقتی سعی می‌کنید نتایج آنها را در زندگی واقعی تقلید کنید، ممکن است به سختی همان ظاهر را به دست آورید.

همان‌قدر که آموزش‌های آنلاین مفید هستند، بهتر است به‌عنوان منابع الهام‌بخش به‌جای روش‌هایی برای دستیابی به نتایج شگفت‌انگیز استفاده شوند.

نوعی چالش در این واقعیت نهفته است که هر فرد ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، از ساختار استخوانی گرفته تا خطوط طبیعی.

این بدان معنی است که نکات و آموزش‌های آرایشی که به صورت آنلاین مشاهده می‌کنید ممکن است برای شما مناسب نباشند، زیرا برای ویژگی‌های خاص صورت شما ساخته نشده‌اند.

این جا همان جایی است که یک کوچ آرایشگری وارد می‌شود. یک مربی زیبایی می‌تواند با شما همکاری کند تا به شما کمک کند از چه نوع آرایشی برای ویژگی‌های طبیعی خود استفاده کنید.

فرقی نمی‌کند ظاهر بدون آرایش را برای امور روزانه خود امتحان کنید، یا به ظاهری جسورانه برای بیان یک رویداد خاص نیاز دارید. باید بدانید که چگونه تکنیک‌های آرایش را با ویژگی‌های خود تطبیق دهید.

یک کوچ آرایشگری می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید چگونه صورت خود را کانتور کنید، کجا باید رژگونه بزنید و چگونه از زیرسازی مناسب برای رنگ پوست خود استفاده کنید.

یک کوچ آرایشگری تمام این تکنیک‌ها را به شما آموزش می‌دهد تا همیشه بتوانید جوری به نظر برسید که گویی آرایش خود را به صورت حرفه‌ای انجام داده‌اید!

علاوه بر این، یک کوچ آرایشگری و زیبایی می‌تواند مراقبت از پوست مناسب را بر اساس بافت و شرایط پوست به شما آموزش دهد.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه صورت خود را قبل از آرایش آماده کنید و چگونه آن را در پایان روز پاک نمایید.

بدانید که از چه محصولاتی باید استفاده کنید

استفاده از محصولات مناسب و داشتن رژیم مراقبت از پوست مناسب می‌تواند برای پوست شما معجزه کند.

اگر پوست چرب دارید، برخی از محصولات ممکن است به دلیل مسدود شدن منافذ باعث ایجاد جوش شوند. اگر پوست شما خشک است، ممکن است از محصولات مناسب برای تغذیه و آبرسانی پوست خود استفاده نکنید.

اگر می‌خواهید چین و چروک و سایر علائم پیری را کاهش دهید، برخی از محصولات ممکن است مؤثرتر از سایرین باشند.

یک کوچ آرایشگری به شما کمک می‌کند تا بفهمید کدام محصولات مراقبت از پوست برای نیازهای پوست شما مناسب است.

از مواد تشکیل دهنده گرفته تا فرمولاسیون، آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا محصول آرایشی مناسب پوست خود را پیدا کنید و به شما کمک می‌کنند تا بفهمید برای داشتن پوستی درخشان چه کاری باید انجام دهید.

به هر حال، پوست سالم با عادات سالم و همچنین مراقبت مناسب به دست می‌آید و محصولات مراقبت از پوست مناسب برای این امر بسیار مهم هستند.

حتی محصولات آرایشی مختلف نیز می‌توانند روی پوست‌های خاص متفاوت عمل کنند.

اگر از محصولات مناسب استفاده نمی‌کنید، ممکن است آرایش شما ظاهری را که می‌خواهید به شما ندهد. حتی ممکن است پوست شما لکه دار و کدر شود.

اگر از رنگ‌های نامناسبی برای رنگ پوست خود استفاده می‌کنید، حتی اگر یک دوره آموزشی را به خوبی دنبال کرده باشید، بر ظاهر نهایی شما تأثیر می‌گذارد!

یک کوچ آرایشگری به شما کمک می‌کند تا با اصول مربوط به انتخاب فرمول‌های آرایش مناسب و محصولات مراقبت از پوست برای کسب بهترین نتایج آشنا شوید.

این روال شخصی و فرآیند کوچینگ به تغییر سلامت پوست و ظاهر کلی شما کمک می‌کند.

یاد بگیرید که چگونه موهای خود را مانند یک حرفه‌ای حالت دهید

شما ممکن است همه ابزارها و محصولات آرایش مناسب مو را داشته باشید، اما اگر ندانید چگونه از آنها استفاده کنید. ممکن است این محصولات برای شما مفید نباشند.

ممکن است به همین دلیل باشد که با داشتن موهای موج دار عالی یا یک دم اسبی براق و شیک مشکل دارید.

یک کوچ آرایشگری به شما یاد می‌دهد که چگونه یک مدل موی عالی برای انواع مناسبت‌ها ایجاد کنید.

چه برای عروسی به یک ظاهر زیبا نیاز داشته باشید و چه بخواهید یک روز و قرار ملاقات عالی داشته باشید، یک قدم به همکاری با یک کوچ آرایشگری نزدیکتر شده‌اید!

یاد بگیرید چگونه از ابزار آرایش خود نگهداری کنید

یک عنصر دست کم گرفته شده در هر روش آرایشگری موفق، مراقبت و نگهداری از ابزار آرایش است. این نوع نگهداری برای اطمینان از مؤثر بودن ابزارهای شما و آسیب رساندن به پوست شما بسیار مهم است.

شستن صحیح برس‌ها، اسفنج‌ها و سایر ابزارهای آرایشی مهم است، اما بیشتر مردم تمایل به نادیده گرفتن آن دارند.

یک مربی آرایشگری به شما کمک می‌کند تا درک کنید که چگونه و چرا باید آنها را تمیز کنید و همچنین چگونه آنها را به طور بهینه نگهداری نمایید.

ابزارهای آرایش مو، برس‌ها، سنجاق‌ها و شانه‌های برقی شما نیاز به نگهداری مناسب دارند.

تمیز نگه داشتن آنها و نگهداری صحیح از آنها برای ماندگاری بیشتر این ابزار مهم است و اطمینان حاصل می‌شود که به طور ناخواسته به پوست یا موی خود آسیب نرسانید!

درس‌های دیگر در آرایشگری

زیبایی ظاهری بیشتر از مراقبت از پوست و استفاده از آرایش مناسب است. یک مربی زیبایی همه اینها را به شما آموزش می‌دهد.

این نوع کوچ همچنین سایر درس‌های زیبایی مانند موارد زیر را به شما می‌آموزد:

• نحوه کاهش ریزش مو و سفیدی مو

• چگونه موهای خود را در خانه رنگ کنید

• نحوه محافظت از موهای پرپشت و سالم

• نحوه خواندن و درک برچسب‌های محصول

• چگونه ابروهای خود را در خانه لمینت کنیم

• نحوه اپیلاسیون و رنگ کردن ابروهای خود

اساساً، یک مربی آرایشگری به شما کمک می‌کند تا با همه چیزهایی که در ظاهر و احساس بی عیب و نقص هستند، از مو و آرایش گرفته تا مراقبت از پوست و ابرو وجود دارد، به شما کمک کند.

نتیجه

کوچ‌های آرایشگری به شما کمک می‌کنند بفهمید کدام محصول مناسب شماست، چگونه می‌توانید ظاهر متفاوتی را تجربه کنید. آنها هر چیز دیگری که باعث زیبایی ظاهری می‌شود را به شما می‌آموزند.

از مراقبت از پوست و آرایش گرفته تا سایر جنبه‌های زیبایی، یادگیری از یک مربی آرایشگری بسیار ارزشمند است.

آن‌ها با تجهیز شما به دانشی که می‌توانید ویژگی‌های فیزیکی‌تان را برایتان کارآمد کنید، به آرایشگری در دسترس و قابل دسترس کمک می‌کنند.

 

نظرات کاربران

ارسال نظر
شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید