کوچ‌های برتر بیزینس در جهان را بشناسید

  • 1 سال پیش
  • کوچینگ کسب و کار
  • 1 دیدگاه
  • 507
کوچ‌های برتر بیزینس در جهان را بشناسید

کوچ‌های برتر بیزینس در جهان که هستند؟

معرفی کوچ برتر بیزینس در جهان ابتکاری برای کارآفرینان رشد گرا و صاحبان مشاغل است تا مطمئن‌ترین و بهترین کوچ بیزینس را برای خود پیدا کنند.

در اینجا 10 کوچ برتر بیزینس در جهان آورده شده است:

این فهرست شامل تحقیقات بسیاری از سایت‌های مورد اعتماد در سراسر جهان است و فهرست نهایی را برای مرجع شما جمع‌آوری می‌کند. این فهرست یک ایده در مورد روندهای فعلی در صنعت کوچینگ بیزینس و مورد اعتمادترین آن‌ها می‌دهد.

"بیزینس یعنی بهترین شکلی که می‌توانید باشید، و همیشه نمونه‌های درخشانی از افراد وجود دارد که می‌توانیم از آنها بیاموزیم." - جان کالدول

10 کوچ برتر بیزینس در جهان

  1. آنتونی جی رابینز

برای بیش از 4 دهه، بیش از 50 میلیون نفر از گرما، شوخ طبعی و قدرت تحول بخش کوچینگ تجاری و رویدادهای توسعه شخصی آنتونی رابینز لذت برده‌اند. او رئیس یک هلدینگ متشکل از 40 بیزینس خصوصی است که مجموع فروش آنها بیش از 5 میلیارد دلار در سال می‌باشد.

  1. جان ماتون

جان ماتون برترین کوچ بیزینس اجرایی و صاحب اختیار در زمینه رهبری هوشمند (IL) در جهان است. او در سطح جهانی به‌عنوان یک مرجع منحصربه‌فرد کوچ ارشد رهبری مورد احترام است که می‌تواند درون و استعدادهای یک رهبر را شعله‌ور و تقویت کند و به آنها امکان می‌دهد چهار نتیجه «تغییرکننده بازی» را که می‌توانند در بیزینس و زندگی‌شان اعمال کنند، به دست آورند. این 4 نتیجه عبارتند از: نوع‌دوستی، وابستگی، دستاورد و فراوانی که چهار A مهم را نشان می‌دهند: Altruism, Affiliation, Achievement, and Abundance.

  1. جی آبراهام

جی توانایی عجیبی برای افزایش درآمد بیزینس، ثروت و موفقیت با نگاه کردن به موقعیت‌ها از پارادایم‌های کاملاً متفاوت دارد. او دارایی‌های پنهان، فرصت‌های نادیده گرفته شده، فعالیت‌های ضعیف و احتمالات کم‌ارزش‌شده که توسط مشتریانش دیده نمی‌شود را کشف می‌کند.

  1. Grant Cardone

گرانت کاردون نویسنده پرفروش قانون 10X و اگر نگوویم اولین فرد، حداقل آخرین فردی است که یک کوچ فروش، سخنران و کارآفرین می‌تواند باشد. او در حوزه املاک و صنعت خودرو کار کرده است. گرانت کاردون یک غول املاک و مستغلات است که مجموعه ۵ میلیارد دلاری املاک چند خانواری خود را از ابتدا ساخته است. علاوه بر این، او در سال 2017 توسط مجله فوربس به عنوان بازاریاب شماره 1 برای تماشا انتخاب شد.

  1. Saurabh Kaushik

Saurabh به عنوان کوچ برتر بیزینس هند شناخته می‌شود و در طول 13 سال گذشته، کار او مورد استقبال 500 رهبر ثروتمند برتر، صاحبان مشاغل سینما، تک شاخ‌ها و هزاران کارآفرین قرار گرفته است. او به طور گسترده برای کمک به چرخش بیزینس‌ها و ارائه رشد گسترده بیزینس شناخته شده است. (بیش از 1000٪ سالانه) برای اولین مشتریان کوچینگ یک به یک خود، به صورت ارگانیک.

  1. لولی دسکال

لولی داسکال یکی از پرطرفدارترین کوچ‌های مدیریت اجرایی در جهان است. تخصص او بسیار گسترده است و بین 14 کشور در حال تعامل می‌باشد. همچنین آموزش‌های او شش زبان و صدها شرکت را در بر می‌گیرد. برنامه رهبری اختصاصی او به گونه‌ای طراحی شده است که کاتالیزوری برای رهبرانی باشد که می‌خواهند عملکرد خود را افزایش دهند و تفاوت معناداری در شرکت، زندگی خود و جهان ایجاد نمایند.

  1. رابین شارما

مشتریان او که به طور گسترده به عنوان یکی از برترین کارشناسان و سخنرانان رهبری و تسلط شخصی در جهان شناخته می‌شوند، شامل ناسا، مایکروسافت، نایک، یونیلور، جنرال الکتریک، فدرال اکسپرس، اچ پی، استارباکس، اوراکل، دانشگاه ییل، PwC، IBM Watson و یانگ هستند. سازمان رؤسای جمهور به عنوان یک مجری، رابین شارما را دارای توانایی کمیاب برای برانگیختن مخاطب می‌دانند. او در عین حال بینش‌های تاکتیکی و غیر معمولی ارائه می‌کند که منجر به انجام بهترین کار افراد، تیم‌هایی که نتایج عالی ارائه می‌کنند و سازمان‌ها بی‌رقیب می‌شوند.

  1. الی براون

الی براون مؤسس و مدیر عامل شرکت توانمندسازی بیزینس زنان We Lead است و یکی از شناخته شده‌ترین کوچ‌های کارآفرین در جهان است که یک شرکت کوچینگ و مشاوره ایجاد کرده و در فهرست 500 شرکت خصوصی با سریع‌ترین رشد در جهان قرار گرفته است. ایالات متحده او را به عنوان یکی از زنان برای تماشای فوربس، یکی از زنان کارآفرین برنده EY و یک نماینده کارآفرین برای شتابدهنده جهانی بنیاد ملل متحد انتخاب کرده است. الی همچنین در برنامه پربیننده  ABC سریال Secret Millionaire حضور داشت.

  1. تام فری

نفوذ روزافزون تام به طرق مختلف بر حرفه‌ای‌ها تأثیر می‌گذارد. این روش‌ها عبارتند از: کوچینگ دقیق مسئولیت‌پذیری، معروف با هشتگ TomFerryShow  با ارائه نکات رایگان، تازه و مرتبط درباره املاک و مستغلات به صورت هفتگی، رویدادهای آموزشی بسیار جذاب، دو کتاب پرفروش، و سخنرانی‌های کلیدی افسانه‌ای او. او بیش از 30000 ساعت تجربه کوچینگ دارد و روزانه کار می‌کند تا به نمایندگان و کارگزاران کمک نماید تا یک تجارت پر رونق را توسعه دهند و در عین حال زندگی شخصی خود را متعادل کنند و در نهایت آنها را دوست بدارند.

  1. جک کنفیلد

جک کنفیلد یک سخنران برنده جایزه و یک رهبر شناخته شده بین المللی در توسعه شخصی و استراتژی‌های عملکرد اوج است. برای بیش از 40 سال، او به کارآفرینان، کوچ‌ها، رهبران شرکت‌ها و افراد مختلف از هر طبقه‌ای آموزش می‌دهد که چگونه زندگی مورد نظر خود را ایجاد کنند.

کوچینگ با این افراد سرشناس که به شما معرفی شدند بسیار فراتر از انتظارات می‌باشد. در واقع آموزش این افراد تا آنجا پیش می‌رود که بگوییم این بهترین آموزش و پیشرفتی بوده است که تا به حال دریافت کرده‌ایم. این یک تجربه واقعاً متحول کننده خواهد بود و زندگی شما را تغییر خواهد داد.

این 10 کوچ برتر بیزینس در جهان چه وجه اشتراکی دارند؟

اول، آن‌ها رهبران فکری هستند. هر یک از آنها تفکری نوآورانه به وجود آورده‌اند که الهام بخش است و دیگران را به سمت درون نگری و اقدام مثبت هدایت می‌کند.

دوم، آن‌ها ارتباطات برجسته‌ای دارند. این کوچ‌های برتر به دلیل مهارت‌های نوشتاری، گفتاری و ارتباطی خود شناخته می‌شوند.

سوم، آن‌ها با تجربه هستند. آن‌ها بیزینس‌ها، سازمان‌ها و شبکه‌های موفقی را تأسیس کرده‌اند.

چهارم، آن‌ها معتبر هستند، زیرا به قول خود وفادار مانده‌اند.

پنجم، آن‌ها چارچوب‌هایی را ارائه می‌دهند که دارای حقیقت هستند. افرادی که چارچوب‌های خود را با یکپارچگی اعمال می‌کنند، به نتیجه می‌رسند.

نظرات کاربران

ارسال نظر
شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید