3 روش کمک کوچ بزینس به شما

  • 1 سال پیش
  • کوچینگ کسب و کار
  • 3 دیدگاه
  • 249
3 روش کمک کوچ بزینس به شما

3 روشی که کوچ‌ بزینس می‌تواند به شما کمک کند تا بزینس خود را بهتر کنید

شما یک ایده تجاری عالی دارید و آماده هستید تا آن را به مرحله انجام برسانید. می‌دانید که به کمک نیاز دارید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید- یا اینکه چه کسی می‌تواند به شما کمک کند.

این تنها مشکل شما نیست. بسیاری از بزینس‌ها توسط افرادی اداره می‌شوند که دارای ایده‌ها و انگیزه هستند، اما همیشه به منابع یا راهنمایی مناسب دسترسی ندارند و اینجاست که کوچ‌های بزینس وارد می‌شوند.

بزینس کوچینگ حرفه‌ای است که می‌تواند شما را در طول مسیر خود از راه اندازی تا موفقیت راهنمایی کنند.

آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا طرح کسب و کار خود را توسعه دهید، مسیر خود را اصلاح کنید و تیمی بسازید که برای کمک به پیشرفت شرکت شما اختصاص داده شده است.

آن‌ها حتی می‌توانند در مواقعی که شرایط سخت می‌شود، حمایت عاطفی ارائه دهند. با این حال، همه کوچ‌ها یکسان کار نمی‌کنند.

برخی از کوچ‌ها ممکن است نتوانند به شما کمک کنند تا به آنچه برای بزینس خود می‌خواهید، برسید؛ زیرا آنها مهارت‌ها یا تخصص لازم برای کار را ندارند.

اما برخی از کوچ‌های رشد بزینس وجود دارند که می‌دانند در حال انجام چه کاری هستند و می‌توانند به رشد سریع بزینس شما کمک کنند.

کوچ بزینس می‌تواند به شما در شناسایی راه‌های رشد کسب‌وکار و اجرای آن تغییرات کمک نماید. در اینجا سه روش مطرح شده است که کوچ بزینس می‌تواند به رشد سریع بزینس شما کمک کند:

مدیریت بهتر زمان و منابع

یک مطالعه نشان داد که بیش از 10٪ (10.5٪) از مردم بیش از یک سوم (37.5) وقت خود را برای وظایف و جلساتی که برای نقش آنها مهم نیستند، "هدر می‌دهند".

در چنین سناریویی، به راحتی می‌توان احساس کرد که بزینس شما در حال چرخش است. آیا تا به حال فکر کرده‌اید، "اگر فقط زمان و پول بیشتری داشتم، می‌توانستم شرکتم را به اوج برسانم"؟

اگر چنین است، پس یک کوچینگ بزینس ممکن است راه حل مناسبی برای شما باشد.

کوچ‌ بزینس متخصصی است که به بزینس‌ها کمک می‌کند تا استراتژی خود را توسعه دهند و راه خود را به سمت موفقیت رشد دهند.

آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند زمان و منابع خود را بهتر مدیریت کنید تا بتوانید کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهید.

یک کوچ بزینس خوب به شما کمک می‌کند تا بدانید زمان شما در کجا تلف می‌شود و راه‌هایی برای بهبود نحوه استفاده از زمانتان بیابد.

آن‌ها همچنین به شما کمک می‌کنند بفهمید چه نوع ابزارهایی برای مدیریت منابع شما مؤثرتر هستند- چه استخدام کارکنان اضافی یا برون سپاری پروژه‌های خاص به طوری که زمان زیادی از شما را نگیرند.

کوچ‌ بزینس یکی از بهترین راه‌ها برای کارآفرینان برای دستیابی به پتانسیل کامل خود به عنوان یک کارآفرین و کسب موفقیت در تجارت است.

استراتژی و اجرا

وقتی بزینسی را اداره می‌کنید، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید- مشتریان، کارمندان و نتیجه نهایی.

وقتی خیلی روی عملیات روزمره متمرکز هستید، از دست دادن تصویر بزرگ آینده آسان است. اهمیت استراتژی‌ها و اجرای کامل آنها را می‌توان با آمارهای اخیر درک کرد.

به گفته گارتنر، بزینس‌هایی که در باز کردن ظرفیت برای اجرای طرح‌های رشد جدید مؤثر هستند، شاهد افزایش ۷۷% سودآوری هستند. وقتی صحبت از استراتژی و اجرا می‌شود، کوچ‌ بزینس همان چیزی است که حرفه‌ای‌ها دستور داده‌اند.

آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا اهدافی را برای شرکت خود تعیین کنید و سپس با شما برای استراتژی و اجرای برنامه کار می‌کنند که شما را به آنجا برساند.

آن‌ها همچنین به شما کمک خواهند کرد تا در طول مسیر با انگیزه بمانید- زیرا اگر نتوانید بر روی آنچه برای رشد بزینس‌تان مهم است متمرکز بمانید، دیگران چطور؟

کوچ‌ بزینس می‌داند چگونه به امور نگاهی طولانی داشته باشد و در عین حال چشم‌شان به جایزه باشد.

آن‌ها به شرکت شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های رهبری قوی را توسعه دهید تا همه بدانند که قرار است چه کاری انجام دهند و کجا باید ادامه دهند.

بهترین قسمت؟ یک کوچ خوب بزینس تا زمانی که به تمام اهداف خود برسید، با شما کار خواهد کرد.

ارائه بازخورد و پشتیبانی مداوم

بزینس کوچینگ راهی برای دریافت حمایت منظم و مداوم از کسی است که می‌تواند به شما کمک کند تا در فراز و نشیب‌های اداره کسب و کار خود پیمایش کنید.

شما کسی را خواهید داشت که به نگرانی‌های شما گوش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا دریابید که چگونه برای خود و شرکتتان تصمیمات درست بگیرید.

یک کوچ نه تنها در مورد آنچه که در بزینس شما اتفاق می‌افتد به شما بازخورد ارائه می‌دهد، بلکه می‌تواند شما را به چالش بکشد تا در مورد چیزها متفاوت فکر کنید و ابزارهایی برای انجام این کار در اختیار شما قرار دهد.

آن‌ها شما را وادار می‌کنند تا برای خود اهداف تعیین کنید و بفهمید که چرا این اهداف مهم هستند. این نوع کوچینگ مداوم می‌تواند برای هر کارآفرینی که می‌خواهد موفقیت کسب‌وکار خود را ببیند بسیار مهم است.

جمع بندی

بنابراین، منتظر چه چیزی هستید؟ زمان آن فرا رسیده است که با یک کوچ بزینس، بزینس خود را به سطح بالاتری ببرید.

کوچ‌های بزینس می‌توانند به شما کمک کنند تا زمینه‌های بهبود را شناسایی کنید، شما را به خودآگاهی بیشتری می‌رسانند و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا از زمان خود بیشترین استفاده را ببرید.

طبق یک مطالعه، پس از استخدام یک کوچ، 99٪ از افراد و مشاغل گزارش می‌دهند که "خوشحال یا بسیار راضی هستند" و 96٪ می‌گویند که دوباره این کار را انجام می‌دهند.

چه به دنبال رشد پایگاه مشتریان خود، بهبود بهره‌وری یا انجام کارهای روزانه بیشتر باشید، یک کوچ بزینس می‌تواند به شما کمک کند. اما دیگر منتظر نمانید- شما آماده‌اید.

 

نظرات کاربران

ارسال نظر
شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید