بزینس کوچینگ چه مزیتی دارد؟

  • 2 سال پیش
  • کوچینگ کسب و کار
  • 3 دیدگاه
  • 314
بزینس کوچینگ چه مزیتی دارد؟

فواید و مزایای بزینس کوچینگ

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که به کمک یک کوچ بزینس نیاز دارید؟ ممکن است از مزایای بزینس کوچینگ شگفت زده شوید.

کارآفرینی می‌تواند یک سفر تنهایی باشد. در ابتدا، شما هر ساعت بیداری را صرف کار روی کسب‌وکار خود می‌کنید و امکان دارد احساس کنید که در یک جزیره بیابانی گیر کرده‌اید.

برای راهنمایی به چه کسانی مراجعه می‌کنید؟

مطمئناً، میلیون‌ها مقاله آنلاین، ویدیو و منابع دیگر در مورد چگونگی ایجاد و رشد یک کسب‌وکار وجود دارد.

اما اگر کسب‌وکار شما منحصر به فرد باشد و یک راه حل مناسب برای همه کارساز نباشد، چه؟ اینجاست که بزینس کوچینگ وارد می‌شود.

بزینس کوچینگ برای کارآفرینان و مدیران عاملی که مایل به ارتقاء سطح شرکت خود هستند، به یک روش معمول و ضروری تبدیل شده است. اما بسیاری از کارآفرینان مزایا یا نحوه عملکرد آن را درک نمی‌کنند.

بزینس کوچینگ چیست؟

کوچ کسب‌وکار یک کارآفرین یا مدیر خبره است که می‌داند چگونه کسب‌وکارهای موفق را راه‌اندازی و رشد دهد و مایل است شما را آموزش دهد و راهنمایی کند.

به عنوان مثال، شما تقریباً سه سال است که کسب‌وکار خود را اداره می‌کنید، اما رشد کمی در سودآوری مشاهده کرده‌اید.

به‌جای این‌که به تنهایی تصمیم‌های تکان‌دهنده بگیرید، می‌توانید با یک مربی کسب‌وکار کار کنید تا به شما بیاموزد که چه کاری انجام دهید و چگونه کسب‌وکار خود را ارتقا دهید.

.1 افزایش بهره‌وری

بهره‌وری را می‌توان به عنوان "توانایی یک فرد برای ایجاد و یادگیری" تعریف کرد. کوچ کسب‌وکار به مالک در تعریف مسئولیت‌های خود و حذف فعالیت‌های بیهوده از برنامه خود کمک می‌کند.

کوچ همچنین مشتری را تشویق می‌کند که برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود انگیزه داشته باشد.

این امر راه را برای وظایف مهم باز می‌کند و به بهبود بهره‌وری مربی کمک می‌کند. همچنین به این معنی است که زمان بیشتری را می‌توان به برنامه‌ریزی و شکل‌گیری استراتژی‌های رشد برای کسب‌وکار اختصاص داد.

گزارشی از سوی انجمن مدیریت منابع انسانی می‌گوید که مدیرانی که تحت آموزش و کوچینگ قرار گرفته‌اند، در افزایش بهره‌وری 86% به جای 22% معمولی تنها توسط روش دوم موفق بوده‌اند.

در حالی که می‌توان بهره‌وری مشتری را افزایش داد، مهم است که اطمینان حاصل شود که این رشد سازگار است و به بهای سلامت روانی یا جسمی مشتری تمام نمی‌شود.

از آنجایی که این یک مهارت است که فرد می‌تواند به تدریج برای بهبود عملکرد کاری آن را توسعه دهد، این یک مهارت نرم است که مدت‌ها پس از پایان جلسات کوچینگ با مشتری باقی می‌ماند.

.2 افزایش خدمات مشتری

بزرگ‌ترین مزیت استفاده از بزینس کوچینگ این است که کوچ دیدگاهی تازه، خنثی و شخص ثالث در مورد ایده کسب‌وکار شما و اجرای آن به شما ارائه می‌دهد.

بازخورد کوچ کسب‌وکار شما نه تنها به شما در شناسایی کاستی‌های خود کمک می‌کند، بلکه به شما در رفع آنها نیز کمک می‌نماید.

یک کوچ کسب‌وکار می‌تواند به شما در درک مخاطبان و خواسته‌های آنها از طریق تجربه و دانش گسترده در صنعت کمک کند.

این مزیتی است که عمدتاً از کوچ به دست می‌آید و از این رو تکرار آن دشوار است. با این حال، بازخورد مکرر ممکن است به مشتری در یافتن یک الگو و یادگیری از اشتباهات مکرر کمک کند.

از این رو، یادگیری این مهارت نرم مدتی طول می‌کشد، اما با یک بزینس کوچینگ خوب، هیچ چیز غیرممکن نیست.

.3 کاهش هزینه‌ها و مخارج

یکی از مزایای اصلی استخدام یک کوچ کسب‌وکار این واقعیت است که شما کسی را خواهید داشت که در مورد هزینه‌های کسب‌وکار شما کاملاً با شما صادق است.

اغلب اوقات، صاحب یک کسب‌وکار مفاهیم مجموعه خاصی دارد. این امر می‌تواند منجر به هزینه‌هایی شود که هیچ سودی برای کسب‌وکار ندارد.

برای به دست آوردن دیدگاهی خنثی در مورد عملیات تجاری خود و یافتن راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها، باید استفاده از یک بزینس کوچینگ را در نظر بگیرید.

در واقع، 23% از مدیران گزارش می‌دهند که هزینه‌های عملیاتی آنها پس از اشتراک در یک کوچ کسب‌وکار کمتر شده است.

یک کوچ خوب کسب‌وکار، به دقت درآمدهای شما را کنترل می‌کند و به شما کمک می‌نماید هزینه‌های نامربوط را شناسایی کنید.

سپس می‌توان از این وجوه برای سایر فعالیت‌های حیاتی و سودآور استفاده کرد. این کار نتایج مالی بهتری نیز برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کند.

روند کاهش هزینه‌ها می‌تواند آهسته یا سریع باشد؛ بسته به فراوانی تغییرات در عملیات شرکت.

.4 افزایش سودآوری پایین

سودآوری نهایی یک شرکت به سود نهایی آن پس از کسر تمام هزینه‌ها از کل درآمد اشاره دارد. یک کوچ کسب‌وکار می‌تواند به تسریع جریان معامله و ایجاد درآمد ثابت کمک کند.

بزینس کوچینگ تأثیر مهمی بر کسب‌وکار شما دارد. استفاده از یک کوچ می‌تواند به شما در استفاده مؤثر و کارآمد از منابع برای تولید خروجی سودآور کمک کند.

این ارزیابی جامع از کسب‌وکار شما مستلزم حضور یک کوچ خوب است که دارای تفکر تحلیلی و مهارت‌های حل مسئله باشد.

یادگیری چگونگی افزایش سودآوری نهایی کسب‌وکار خود یک مهارت سخت است که توسعه و یادگیری آن ممکن است سال‌ها طول بکشد.

از این رو، استخدام یک کوچ کسب‌وکار یک عنصر حیاتی در بهبود وضعیت مالی کسب‌وکار شما است.

.5 یادگیری تیم‌سازی

بخش بزرگی از جلسات بزینس کوچینگ، ایجاد اعتماد و ارتباط با کارمندان و صاحبان کسب‌وکار است. این امر به کوچ کسب‌وکار کمک می‌کند تا مسائل و چالش‌های پیش روی افراد سازمان را درک کند.

وقتی این مسائل توسط کوچ کسب‌وکار شناسایی و درک شود، روند تیم سازی هموار خواهد شد.

کوچ به شما کمک می‌کند تا نقاط ضعف خود را مشخص کنید و اطمینان حاصل کنید که افرادی که برای کسب‌وکار خود استخدام می‌کنید همان چیزی هستند که شما نیاز دارید.

بزینس کوچینگ در ساخت تیم رؤیایی شما بسیار مفید است. این نوع کوچینگ یک فرآیند مبتنی بر مهارت‌های نرم است که در مدت زمان طولانی پیشرفت می‌کند.

6. کاهش در تعارض

کوچ کسب‌وکار به معنای سنتی بخشی از تجارت شما نیست، بلکه باید مانند هر کارمند دیگری برای بهبود و پیشرفت سازمان شما تلاش کند. این دو مزیت دارد.

کوچ به عنوان یک مربی عمل می‌کند که بر عملیات شما نظارت دارد و بازخورد ارائه می‌دهد و به شما دیدگاهی خنثی و شخص ثالث در مورد درگیری‌ها ارائه می‌نماید.

این امر منجر به یک رابطه اعتماد بین کارمندان/مالکان و کوچ می‌شود. سپس کوچ اطمینان حاصل می‌کند که حداقل درگیری در محل کار وجود دارد و انتقاد سازنده مثبتی برای حفظ روحیه و فداکاری کارکنان ارائه می‌دهد.

این یک مهارت نرم آسان برای تسلط است. تنها با دو عنصر- شفاف سازی برای کارکنان خود در مورد مسئولیت‌هایشان و توانمندسازی آنها برای انجام وظایفشان.

.7 بهبود روابط تجاری با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری بخشی جدایی ناپذیر از اداره یک کسب‌وکار است. این ارتباط نه تنها فروش بالاتر را تضمین می‌کند، بلکه به شما در ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار کمک می‌نماید.

این نتیجه تنها زمانی محقق می‌شود که شرکت دارای پرسنل شایسته برای حفظ فرهنگ ارتباط با مشتری سازمان باشد. برای ایجاد چنین فرهنگی، استخدام یک کوچ کسب‌وکار یک ضرورت می‌شود.

کوچ اطمینان می‌دهد که کارکنان برای خدمات شخصی استثنایی آموزش دیده‌اند و به آنها بازخورد و کوچینگ منظم در مورد مهارت‌های موجود ارائه می‌دهد.

می‌توان گفت که ایجاد روابط تجاری خوب با مشتریان می‌تواند کار دشواری باشد که نیازمند تعهد طولانی مدت است، اما کمک یک کوچ کسب‌وکار می‌تواند در تسهیل و سرعت بخشیدن به این فرآیند کمک کند.

.8 بهبود قدرت سازمانی

بزینس کوچینگ در مواقع بحران به عنوان یک ستون عمل می‌کند و می‌تواند رویکردی پایدار و ساختاریافته را برای پیشبرد سازمانتان در مواقع سخت به شما ارائه دهد.

شرط اولیه این است که هر دو طرف (مربی و مشتری) در مورد انتظارات واقع بینانه از یکدیگر توافق کنند.

سپس مربی به مالک آگاهی بیشتری از خود و زمینه‌ای ارائه می‌کند تا به او کمک نماید تا بینشی در مورد عملکرد خود کسب کند.

همراه با این، مربی همچنین به پرسنل کسب‌وکار با توانایی افزایش یافته برای برقراری ارتباط ارائه می‌دهد. ترکیبی از این مهارت‌ها با پیوند دادن بازوهای مختلف سازمان به یکدیگر به ایجاد یک نتیجه مربیگری خوب کمک می‌کند.

می‌توان به بهبود نهایی در قدرت سازمان دست یافت. این یک مهارت سخت دائمی است که تنها از طریق آموزش و تجربه عملی به دست می‌آید.

تخمین زده می‌شود 67% از صاحبان و مدیران کسب‌وکار افزایش عملکرد تیم را به دلیل برنامه بزینس کوچینگ خود گزارش می‌دهند.

.9 بهبود مهارت‌های مدیریت

مدیران حلقه‌های کلیدی بین کارکنان و صاحبان یک سازمان هستند.

بزینس کوچینگ می‌تواند با به چالش کشیدن آنها برای تلاش برای ابتکارات عصر جدید و ایجاد روابط بهتر با سایر اعضای تیم، به تقویت دوباره مشاغل آنها کمک کند.

بهبود مهارت‌های مدیریتی مشتریانشان می‌تواند به اطمینان از عملکرد روان کسب‌وکار و ایجاد درک بیشتر بین ذهن (مدیریت سطح بالا) و بدن سازمان (کارگران و کارکنان) کمک کند.

مدیریت کارآمد را می‌توان به سادگی به عنوان یک مزیت اساسی داشتن بزینس کوچینگ در نظر گرفت، اما شکوفایی آن می‌تواند مدتی طول بکشد.

.10 بهبود اعتماد به رهبری

راه اندازی یک کسب‌وکار قطعاً یک تجربه ارزشمند است، اما همچنین مستلزم کار و فداکاری زیادی از طرف مالک می‌باشد.

برای اینکه این فرآیند لذت‌بخش‌تر و آسان‌تر شود، به کسی نیاز دارید که در مواقعی که اوضاع سخت می‌شود از شما حمایت کند. یک کوچ کسب‌وکار دقیقاً این کار را انجام می‌دهد.

آن‌ها نه تنها در کنار مشتری خود می‌ایستند تا بر اساس تخصص و دانش خود مشاوره ارائه دهند، بلکه اعتماد مالکان را با داشتن منبع قابل اعتماد پشتیبانی افزایش می‌دهند.

این همراهی مالک را تشویق می‌کند که به راه خود ادامه دهد و به خود ایمان داشته باشد. این یک مثال عالی از این است که چگونه حمایت و راهنمایی می‌تواند به مردم شجاعت و اعتماد به رهبری بدهد.

یک رهبر با اعتماد به نفس باید اقدامات قاطعانه‌ای انجام دهد و می‌تواند برای اطمینان از دستیابی به اهداف خود از هر راه دیگری استفاده کند.

اکثریت قریب به اتفاق صاحبان مشاغل (تقریباً 67٪) به بزینس کوچینگ برای تقویت فوق العاده اعتماد به نفس رهبری خود اعتبار می‌دهند.

.11 بهبود ظرفیت حل مسئله

هنگامی که یک متخصص بی طرف وارد این حوزه می‌شود، یک فرد احتمالاً بهتر گوش می‌دهد و منطقی‌تر فکر می‌کند. این امر به ویژه در مورد حل مشکلات تجاری/غلبه بر موانع صادق است.

مشتری به پیشنهادات و پیامدهای احتمالی چنین پیشنهاداتی که توسط کوچ تئوری شده است گوش خواهد داد. مطمئناً ظرفیت حل مسئله طرف‌های درگیر را بهبود می‌بخشد و منجر به تصمیم گیری‌های تجاری بهتر می‌شود.

از این رو، یک کوچ کسب‌وکار که به خوبی در هنر مدیریت بحران تسلط دارد، باید اولویت شماره یک لیست شما باشد.

.12 بهبود مهارت فناوری

یک کوچ کسب‌وکار خوب یا سال‌ها تجربه یا توانایی استثنایی برای انطباق با حوزه کسب‌وکار پویا دارد.

از آنجایی که بزینس کوچینگ اکنون از فعالیتی برای کارمندانی که عملکرد ضعیفی دارند به یک تکنیک نخبه، عصر جدید و تقویت کننده عملکرد تبدیل شده است، مدیران به دنبال به روزترین مربی کسب‌وکار هستند.

این مربیان برای خدمات خود دستمزد خوبی دریافت می‌کنند و نه تنها مسئولیت توسعه و آموزش مشتریان خود را بر عهده دارند، بلکه انتظار می‌رود این مشتریان را با آخرین فناوری‌های موجود در بازار به روز نگه دارند.

یک کوچ باید مطمئن شود که مشتریانش با بهترین تکنولوژی در حال رقابت در لیگ تجاری هستند.

آن‌ها باید جدیدترین فناوری‌هایی را که برای کسب‌وکار مشتری‌شان مفید است، شناسایی کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

به این ترتیب، شرکتی که یک کوچ کسب‌وکار استخدام می‌کند، به طور مؤثری مهارت فناوری خود را بهبود می‌بخشد.

آیا مزایای بزینس کوچینگ دائمی است؟

بله، مزایای بزینس کوچینگ دائمی است. به این دلیل که شخصی که یک کوچ کسب‌وکار استخدام می‌کند، به جای یک «محصول» که کاربردهای محدودی دارد، در یک سرویس آموزشی با چندین تأثیر طولانی مدت مشترک می‌شود.

افزایش اعتماد به نفس و مهارت‌های ارتباطی مشتری صرف نظر از دوره بزینس کوچینگ باقی خواهد ماند.

تا زمانی که مشتری بر روی بازخورد کوچ کار کند، مهارت‌های مدیریت و بهره‌وری شخصی افزایش می‌یابد.

به طور مشابه، ظرفیت حل مسئله، قدرت سازمانی و تیم سازی عناصر دیگری هستند که هم از کوچ و هم از مشتری نیاز به کار دارند.

در حالی که می‌توان آنها را بدون کوچ حفظ کرد، اما این مهارت‌ها نیاز به نظارت و بازخورد مداوم دارند. از این رو شرکت به فردی برای انجام این مسئولیت‌ها نیاز خواهد داشت.

سایر مزایا مانند پیشرفت مهارت در فناوری، کاهش درگیری و سودآوری نهایی؛ اگر کوچ کسب‌وکار غایب باشد، می‌تواند از بین برود.

این مهارت‌ها مستلزم نظارت کامل و حضور یک شخص ثالث بی طرف است که از ویژگی‌های اولیه یک مربی کسب‌وکار است.

سازمان باید این مسئولیت‌ها را به متخصصان مختلف محول کند یا باید یک کوچ کسب‌وکار شایسته با مهارت‌های همه کاره انتخاب نماید. انتخاب آسان است.

آیا کوچ کسب‌وکار بودن سخت است؟

بله، کوچ کسب‌وکار بودن سخت است. مسلماً، برای تبدیل شدن به یکی از آنها به پیشینه تحصیلی یا مدرک خاصی نیاز ندارید.

اما بیشتر مربیان کسب‌وکار موفق یا کارآفرینانی با سال‌ها تجربه هستند یا سابقه بزینس کوچینگ استثنایی دارند.

اکثر مدیران نمی‌توانند جایگزین کوچ کسب‌وکار شوند، زیرا رها کردن وضعیت «رهبر» و تغییر به نقشی که نیاز به «گوش دادن» بیشتری دارد، دشوار است.

وقتی صحبت از کمک به کارکنان برای درک مهارت‌ها و کاستی‌هایشان می‌شود، یک کوچ کسب‌وکار باید در صندلی عقب بنشیند.

صرفاً دیکته کردن نقاط قوت و ضعف آنها از دیدگاه شما (که ممکن است مغرضانه یا ناآگاهانه باشد) کافی نیست. کوچ باید شنونده‌ای همدل باشد که بدون هیچ ملاحظه‌ای آماده است تا درباره کارمند بیشتر بیاموزد.

یک مربی کسب‌وکار معتبر شوید

آیا می‌خواهید مربی کسب‌وکار شوید؟ همه چیزهایی را که برای ساختار، قیمت، بازاریابی، فروش و مدیریت یک مشاوره نیاز دارید در دسترس است.

با چارچوبی برای آموزش طرح بازاریابی به مشتریان خود و نشان دادن نحوه اجرای هر بخش به آنها پیش بروید.

می‌توانید منتظر کمک و پشتیبانی شخصی در هر مرحله باشید. به راحتی می‌توانید بفهمید که چگونه از رایج‌ترین موانعی که مشتریان با آن روبرو هستند و اشتباهاتی که باید به آنها توجه کنید، رد شوید.

به همه الگوها و استراتژی‌ها برای بازاریابی، فروش، مدیریت مشتری، و به حداکثر رساندن حفظ مشتری دسترسی خواهید داشت.

چرا به بزینس کوچینگ نیاز دارید؟

شما باید یک کوچ استخدام کنید، زیرا رشد یک تجارت دشوار است.

شما اشتباهات پرهزینه زیادی مرتکب خواهید شد و بزینس کوچینگ می‌تواند به شما کمک کند تا مسیر خود را برای موفقیت کوتاه کنید. آن‌ها به طور خاص برای صنعت شما توصیه ارائه می‌دهند.

بنابراین یک کوچ خوب روی نقاط قوت شما تمرکز می‌کند، مهارت‌های شما را تقویت می‌نماید، چند حقیقت تجاری را ارائه می‌دهد که ممکن است نخواهید بشنوید و شرکت شما را به سمت موفقیت مالی راهنمایی می‌کند.

کدام مزایای بزینس کوچینگ مهمتر است؟

مهم‌ترین مزایای بزینس کوچینگ عبارتند از: افزایش بهره‌وری مشتری، افزایش اعتماد رهبری، ظرفیت حل مشکل بیشتر و مهارت فن‌آوری بهبود یافته است.

این‌ها مزایای دائمی هستند که مدت‌ها پس از پایان جلسات بزینس کوچینگ برای مشتری باقی می‌مانند. آن‌ها عمدتاً به شخصیت مشتری توجه داشته و به کار و زمان مستمر نیاز دارند.

دستیابی به این مهارت‌ها بدون مربی کسب‌وکار برای نظارت بر بازخورد شما تقریباً غیرممکن است. کاهش درگیری‌ها، بهبود روابط تجاری و افزایش خدمات مشتری در مرحله بعدی است.

این مهارت‌ها نیمه دائمی هستند و در صورتی که کارکنان کوشا و متمرکز باشند، می‌توان آنها را حفظ کرد.

برای توسعه این مهارت‌ها، به یک فرد بی‌طرف و شایسته نیاز است و یک مربی خوب کسب‌وکار همه این جعبه‌ها را علامت‌گذاری می‌کند.

تیم سازی و افزایش قدرت سازمانی مزایای مهم دیگری است که یک مربی کسب‌وکار فراهم می‌کند. مطمئناً می‌توان این‌ها را بدون مربی تجاری توسعه داد، اما با حضور آنها روند آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود.

به طور مشابه، افزایش سودآوری پایین و کاهش هزینه‌ها نقش یک کوچ کسب‌وکار را الزامی نمی‌کند، اما جای تعجب نیست که داشتن یک بزینس کوچینگ مطمئناً کمک کننده باشد.

کوچ می‌تواند مخارج کسب‌وکار شما را به دقت تجزیه و تحلیل کند و به راحتی می‌تواند بین آنچه مهم است و آنچه که نیست تمایز قائل شود.

این امر معمولاً توسط مالکانی که بیش از حد به وضعیت موجود کسب‌وکار خود عادت دارند نادیده گرفته می‌شود.

آیا مزایای کوچینگ زندگی با مزایای بزینس کوچینگ متفاوت است؟

بله، مزایای کوچینگ زندگی با مزایای بزینس کوچینگ متفاوت است.

یک کوچ زندگی بر زندگی فرد به عنوان یک کل تمرکز می‌کند، از جمله، اما نه محدود به، وضعیت مالی، سلامت روان، و برنامه‌های شغلی او.

از سوی دیگر، یک کوچ کسب‌وکار تنها بر تقویت مهارت‌هایی تمرکز می‌کند که باعث موفقیت کسب‌وکار مشتری می‌شود.

به طور کلی، یک کوچ زندگی مسئولیت‌های بیشتری دارد و از تاکتیک‌های کوچینگ عمومی برای آسان‌تر کردن زندگی مشتری خود استفاده می‌کند، در حالی که یک کوچ تجاری با مشتری روی اهداف و استراتژی‌های تجاری خاص کار می‌کند.

دنیای کوچینگ در حال گسترش است و مردم به دنبال کمک هستند.

مزایای بی‌شماری از کوچینگ وجود دارد و مرتب کردن آنها به ترتیب کاهش اهمیت دشوار است. به این دلیل که هر مشتری متفاوت است و اولویت‌های متفاوتی دارد.

در حالی که برخی ممکن است به دنبال تقویت اعتماد به نفس/مهارت‌های رهبری خود باشند، برخی دیگر ممکن است به مشاوره مالی بهتری نیاز داشته باشند.

مطمئن شوید که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید و یک کوچ عالی برای کمک به خود در این راه انتخاب کنید.

با یک کوچ کسب‌وکار کار کنید

برای واضح بیان کردن، می‌توان گفت، کارکردن با یک کوچ مانند یک خیابان دو طرفه است. زمانی که زمان و تلاش خود را در رابطه سرمایه گذاری کنید، از مزایای بزینس کوچینگ بهره‌مند خواهید شد.

شما مربیان زیادی را پیدا خواهید کرد که فقط پرستار بچه‌های فهرست کارها هستند. می‌توان رویکرد متفاوتی داشت.

کوچ به ایجاد قابلیت‌های بازاریابی داخلی شما کمک می‌کند و کسب‌وکار کوچک شما را به سرعت افزایش می‌دهد.

اگر در استراتژی شما شکاف‌هایی وجود دارد، یا اگر به تنهایی برای ایجاد یک تیم بازاریابی با عملکرد بالا تلاش می‌کنید، برنامه کوچینگ تک به تک این چالش‌ها را شناسایی کرده و راه حل‌هایی برای آنها ارائه می‌دهد. بقیه راه به خودتان مربوط است.

در دوره بزینس کوچینگ گفتگو هدایت می‌شود. این مکالمه بر اساس یک برنامه ساختار یافته است که شما را طی یک فرآیند تعریف شده طی می‌کند.

کسب‌وکار سبک زندگی را که رؤیای آن را داشتید بسازید. برای رشد کسب‌وکار، آزادی بیشتر و سودآوری بزینس کوچینگ را انتخاب کنید.

 

نظرات کاربران

ارسال نظر
شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید