مریم عبدلی هستم با مدرک دکتری مدیریت بازرگانی، بازاریابی از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز. از همان ابتدای فعالیت حرفه ای، علاقه مند به کسب و کار مستقل و شخصی برای خودم بودم. اولویت ام بیزنس شخصی بوده که از سال ۱۳۹۰ فعالیت حرفه ای خود را در حوزه تحقیقات بازار شرکتهای کوچک و متوسط به صورت کیفی و کمّی توسعه داده و خود را مسلط به نرم افزارهای روز دنیا کردم. بر اساس تسلط بر روشهای مختلف تحقیقات بازار و ابزارهای متفاوت، در راه اندازی کسب و کارهای مختلف و آسیب شناسی آنها نقش موثر داشته و آنها را از تله درجازدن نجات دادم.