ساخت یک برند محدود به طراحی علامتتجاری (لوگو) یا تبلیغات برای بیشتر دیده شدن نیست...
برند تمام آن چیزی است که از شما و کسب و کارتان در ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان وجود دارد. در واقع شاید سادهترین تعریف برند را باید از زبان «جف بزوس (مدیرعامل شرکت آمازون)» شنید که میگوید:
«برند شما آن چیزی است که دربارهتان میگویند ، وقتی در اتاق نیستید.»
پس ما باید بین دو گزینه تصمیمگیری کنیم؛
گزینه اول؛ برند خود را، خودمان بسازیم.
گزینه دوم؛ اجازه دهیم برند ما توسط دیگران به صورت خودکار ساخته شود.
نتیجهی انتخاب گزینهی اول، درآمد بیشتر، کار کمتر، مشتریان وفادار تر و در یک کلام سعادتمندی ما در کسب و کار است.
همچنین طبیعی است که با انتخاب گزینه دوم ممکن است نتیجه مطلوب ما حاصل نشود و نسبت هایی به ما و کسب و کارمان داده شود که به هیچ وجه مطلوب ما نبوده و نخواهد بود.
ساخت برند خود را از همین امروز شروع کنید.
سیدعلی امیریان
سیدعلی امیریان
پروانه فرهنگ
جواد حسین زاده
بیمه آسیا
پروانه فرهنگ
سیدعلی امیریان